23 günlük bebeğim var. Bebeğim doğduğunda uyurdu sarılık vardı zor uyandırıyordum ama suanda 15 günden beri ağlama krizleri gün içinde uykuya direnme meme ile kavga etme , her beslenmede kaka yapma , bağırsak guruldaması, burun tıkanıklığı yaşıyor.Kakası da mukuslu gibi geldi bana.Ne yapacagımı sasırdım uyanık olduğı her an ağlıyor kıvranıyor. Uykusunda da süreklii ıkınıyor.Çok üzülüyorum neyi var dr lar da bisey demiyor