Ben de kızım bir haftalık olduğundan beri biogaia probiyotik kullanıyorum. Ayrıca birkaç hafta sonra da subsimplex gaz damlasına başladık. Fakat ben yine de bebeğimin tam rahatladığını göremiyorum. 3 aylık olduk, son iki haftadır hiç olmadığı kadar çok bağırsak gazı çıkartıyor ama ağlayarak. Uykusundan ağlayarak uyanıyor, gaz çıkartıyor bir süre daha ağlayıp sonra duruluyor. Bu arada kaka yapma sıklığı azaldı. Normalde her gün bir iki kez yaparken şimdi üç günde bir yapıyor. Çok zorlu iki hafta geçiriyoruz doktoruna da danıştık elle tutulur bir şey söylemedi. Çok üzücü gittikçe sakinleşeceğine daha da hırçınlaşıyor bu gaz ve bebeğimin huzurunu çok kaçırdı.