tugceizgi Oğlum 10 gün sonra 1 yaşında olacak. Normalde yemek yerdi. Sıcaklardan mıdır nedir yemek yemek kahvaltı yapmak istemiyor. Sadece benim oğlum mu böyle? Yoksa sizinkiler de mi yemiyor? Zorlamak istemiyorum. Napabilirim? Lütfen çare
deleted20517 tugceizgi benim bebeğimde 13 aylık ve nerdeyse hicbisey yemiyor elimden geldiğince yoğurt meyveli yoğurt yada çorba türü veriyorum anca bunları yiyor birde meyve sık sık vermeye çalışıyorum havalar çok sıcak hicbisey yemiyorlar malesef bizler gibi onlarada yemek ağır geliyor bu havalarda
FerEm bence havalardan çok sıcak bebişlerde haklı olarak iştahsız biz bile öyleyiz 😂 takma fazla taktikca hic yememeye başlıyorlar
Edaycr Sedaliz 15 gün boyunca adamakıllı bişey yemedi yemek istemedi düşünün muz delisiyken muzu reddetti sonra bir sabah düzeldi ben de çok stres yaptım ama geçiciymis sabredin dönem dönem oluyor bunlar inatlasmayin tiksindirmeyin😊
Sedaliz Edaycr inşallah ya yoksa yediği iki şey tarhana ve yoğurt ,onlari bile eskisi gibi istemiyor ,ısrarcı olmamaya calsiiyorum ama insan o kadar özenip biseyler yapınca elinin tersiyle itilince üzülüyor 🥲