Kızlar oğlum 5 ay 17 günlük. Saçlarımı kulak altına kadar kestirip sadece önlere sarı attırmak istiyorum. İnternetten baktım da sütten geçme durumu yokmuş. Boyatsam sorun olur mu ki zaten çok ufak bir bölge olacak. Bir de lazer yaptıran oldu mu emzirirken ona da hormonlar değişken olduğundan etkisi olmayabiliyor lazerin demişlerdi. Hamilelikten önce başlamıştım ama bitiremeden hamile kaldım ondan yarım bıraktım şimdi tek tük çıkanlar oluyor onlar için lazere gideyim diyorum. Bir de evimin karşısına Dilan Polat açıldı lazer için giden var mı hazır konu gelmişken sorayım 😂😂 ben öyle pek şubeleşmiş yerleri sevmiyorum da daha butik yerler daha ilgili geliyor ne dersiniz.