Sevgili güzel anneler doğum yaptığım zaman yazmıştım, başlıkta açmıştım ama foruma girdiğimde görüyorum ki hala bu sorundan muzdarip annelerimiz var 🫠 Herkese şifa olması açısından 2018 ve 2022 yıllarında normal doğum yapmış ve öncesinde bekarlığından beri basur sorunu olan biri olarak yazıyorum sizlere🙏🏻 2022 mayıs ayında 2. Doğumumu yaptım normal yolla 2. Gün bırakın oturmayı yürüyemez hale gelmiştim doktor klasik herkesin kullandığı fitillerden vermişti ama daha öncesinde kullandığım ve bi işe yaramadığını bildiğim halde kullandım yine işe yramadı tabii.. bebeğim 3 günlükken bir krem keşfettim trendyolda herşeyi denemiş ve şifa bulamamışken tek çare aldım ve denedim inanın yapan bunu bulan kimse hala dua ediyorum.. ilk günde bile farkı göreveksiniz kaşıntı ve ağrı gidecek ki benimki berbat durumdaydı memeler tamamen gidene kadar kullandım inanın şuan hiçbir şeyim yok tüm memeler içerde.. İsmi ADONİS PİLEX zaten hemoroid kremi alın aldırın herkese yayın dua edecekler.. kullanan olursa bana da dua etmeyi unutmasın❤️