123456e ben de bol yürüyüş yaptım, pilates topu ile devamlı kegel egzersizleri yaptım. Kendimi hep olumlama cümleleri ile pozitif doğum hikayem olacağına inandım nefes tekniklerini yaptım.
Hastaneye aksam 8de gitmiştim 8.45te kızımı kucağıma aldım. Rabbım bir avazda doğum nasip etsin sana da kuzum :)
Hastaneye gitmeden önce de sabah nişanım gelmişti evde hiç yatmadım çıktım yürüdüm saatlerce akşama doğru bel ağrım oldu sıcak su tuttum çok rahatlattı sonra doğum sancılarım başladı hemen Hastaneye gitmedim evde sanci geldikçe plates topu üstünde ileri geri hareketler ve nefes teknikleriyle sancimi çektim. Sancılar sıklaşınca Hastaneye gittim.. birde sanci kaç dkda bir ve kaç saniye sürüyor onları hep yazdım.