10 gün önce yaptım benim kızım 4 aylık. İniş ve kalkışta emzirin veya mama içiyorsa mama berin kulakları tıkanmasın. El bagajı olarak ağır birşey almayın çok sıkıntı oluyor. Kabin görevlileri yardımcı oluyorlar zaten. Yanınıza bir iki oyuncak alın oyalansın. Eğer imkanınız varsa koltuk seçimi yapın. Benim bebeğim sağ memeyi çok seviyor o yüzden ben 1A numaralı koltuğu aldım. Hem bacak mesafesi çok geniş rahat oldu daralmadık hem de emzirme örtüsünü attığımda diğer taraf cam kenarıydı bebeğim de sıkılmadan tek tarafı kapatarak güzelce emdi. Sizin de imkanınız varsa ona göre koltuk seçimi yapmanızı öneririm. Çünkü uçakta kadın erkek karışık oturuyor otobüs gibi değil rahat edersiniz. Su içiyorsa yanınıza su da alın. Uçağa binmeden önce altını temizleyin uçakta sıkıntı olmasın. Aklıma gelenler bunlar ☺️