Ucansupurge Şahsen çocuğumun durumuna derman ararken o kadar çok doktora gittim ki hepsi bir öncekinin yaptığını ve söylediğini salakça buldu. “Bunu sana söyleyenin doktor olduğuna emin misin?” diye dalga bile geçtiler meslektaşlarıyla. Bu yüzden doktorlara olan güvenimi kaybettim. Hep yapılanları sorgular oldum. Başlık sahibi de buradaki kadınlara sormamıştır aslında bu soruyu. Benzer durum yaşayıp doktoru yorum yapan var mı diye sormuştur. Büyük konuşmamak, kimseyi küçümsememek gerek.