Merhaba arkadaşlar biz Almanya’ya taşınmak istiyoruz eşim burda marangoz oraya dolap yapıp gönderdi adam çok beğenmiş tekrar istedi gelip montajı sen yap demiş 14 tane mutfak dolabı varmış eşimde diyo ki ben bu işi orda yapsam çok kazanırım Türkiye’de ilerisi nolucak 9 aylık kızımız var onun geleceğini de düşünüyoruz ama Almanya’da ha diyince almıyor ne yapmamız lazım var mı fikri olan yani elimize bir fırsat geçse biz hemen yerleşmeyi düşünüyoruz kesin ama ne yapmamız lazım bilmiyoruz