LadyNiss @Monarosa-06 hamileliğimde oldu doğumdan sonra çok ağrı yapıyordu güçsüzleşmisti ortapediye gittim iki bilekten iğne yapıldı kesin çözüm değil demişti doktor ama o zamandan beri ağrı yok ara ara uyuşma oluyor sadece ya da çok yoruldugumda güçsüzlesme oluyor, kesin çözümü ameliyat demişti
Esleminannsi029222 Benim bileğimde sinir sıkışması değil ama doğumdan sonra el bilek kemiğinde şişme oldu doktora gittim ilaçlı mr çekildi ama hastanenin sorumsuzluğundan sonucu doktora gösteremedik kemikte şişlik ve ağrı var özellikle zorladigimda daha çok ağrıyor.
Monarosa-06 LadyNiss 7 Haziran da doğum yaptım 5 gündür başladı bende gecmiycek diye korkuyorum iki bileğimde