Adn111 Sorum yukarıda doktor randevusu aldım ama çok sıkışık olduğum için evdeki ilacı kullanabilir miyim bir zararı olur mu acaba
Vina3 Adn111 ben riskli gebelik geçirmeme rağmen astım ilacımı kullandırdılar. Buna dayanarak söylüyorum bence kullanılır. İlk kullanmak istemedim dr sen sağlıklı değilsen nasıl bebeğine üretebilirsin dedi ikna oldum gebeliğim boyunca da kullandım
Adn111 Vina3 teşekkür ederim cevabınız için evet bende gebelikte gittiğimde doktorum kullanabilirsin demişti ama emzirirken de aynı şey geçerli mi acaba içmesem de nefes alamıyorum ama çocuğumu kucağıma alırken bile nefes nefese kalıyorum
Vina3 Adn111 için muhakkak bana o şartlarda verdilerse emzirirken hiçbir şey olmuyordur. Astımın geri dönüşü yok 2 kere kriz geçirdim hala ödüm kopar ya yine geçirirsem diye