Trendyolda 208 tl düşmüş saatlik indirim kullanan varsa kaçırmasın
Sedas00 aa süper oldu teşekkürler 🥳
Acaba incia mı yoksa siveno mu güzel
Bebeciknerde ben geçen sene de incia kullandım bu sene de incia almştm memnunum
Bebeciknerde ben siveno kullandım gayet memnun kaldım ama incia da içeriği temiz ve güzel
merve171214 beyazlık bırakıyor mu
merve171214 teşekkür ederim
Sedas00 teşekkür ederim
Sedas00 yok bırakmıyor ince tabaka olarak sürüyorum