Merhaba, 2 aylık bebeğim 1 haftadır her akşam emmede sorun yaşıyor. Emmek istiyor birkaç kere emip rahatsız olup çıkıyor hemen tekrar almaya çalışıyor sonra yine çıkıyor böyle çok hızlı ve sürekli bir döngüde davranıyor. En son sinirlenip ağlamaya başlıyor. Gündüz bazen sütümde tazyik oluyor ama akşam pek olmuyor elimde sıkıp bakıyorum süt de var. Gazı oluyor ama gazı hep var neden her akşam aynı saatte böyle oluyor fikri olan var mı? Biberonla sağılmış süt verince içti bu arada akşam. Gece uyanınca tekrar memeden içti