Gamze2601 Biraz önce uyandık ve oğlumun ayaklarında böyle şeyler çıkmış.Sivilce gibi değil benek benek.
Gamze2601 Meri-Mel isiligi var ama onlar böyle değil.Dun sebze çorbası yaptım ama içindekileri daha önce tatmisti aslında.
kkurt9417 Bence de sinek canım. İki parmağınla o bölgeyi gerdirsene , iz kayboluyosa önemli bişi değilmiş
Gamze2601 Ege45 valla günde 2 kere bile duş aldirdigim oluyor.çok terliyor.Sinek ısırığı dediler.Sagolun bu arada
Gamze2601 Anneyim-a valla gece olmuş ne olduysa sabah bı kalktım böyle o yüzden bişey diyemiyorum.Ama evde sinekler var onu biliyorum.