Mercanweannesi bende Acıbadem de Doğum yaptım aynı şeylerden şikayetçiydim. Sonrasında tavsiye üzerine o doktora gittim, hastane öyle aman aman değil ama sırf doktor için gidiyoruz, mesela Acıbadem de başladıkları D vitaminini hemen bıraktırdı, içeriği daha doğal bi dvit şunu alın onu hemen bırakın dedi, Bebeğim erken doğdu Acıbadem de biberonla sütünü sağ ver dediler minik olduğu için bu doktor doğru bi yaklaşım görmedi bunu, anne memesini almaz dedi hemen bıraktırdı, doymazsa yada Memeyi almazsa kaşıkla ver ki meme reddi olmasın dedi. Yani daha çok yeniyiz ama memnunuz