Uffu canım benim 3 aylık el kadar yavru gece beslenmesinden kesilir mi nasıl yaparsini bunu o bebeğe. Küçücük daha o ve tek ihtiyacı, beslenme uyku ve sevgi. Bebekler senin giji değil çok şık acikirlar bir yaşında bebeğim bile 4 saate bir acikiyor gece beslenmesinden kesemiyorum herşeyin bir zamanı var. Sen rahat yatacaksin iye onun aç kalmaya ne hakkı var nasıl böyle vicdanınız el veriyor nasıl böyle şeyler düşünüp ciddi ciddi buraya sorabiliyrosunuz benim aklım almıyor cok uzuluyorum o bebeklere