Sekerpare_ benim bebeğim 1 aylık oldugunda başladı doktora getirdik kilo aldıgı için sıkıntı görmedi uyurken emziriyordm. Ama şu bayram zamanından beri çok fenaydı doktor besin alerjisi dedi mamada verdi. Ama ne emiyor ne mama yiyor diyet yapıorum herşey yasak. Napıcaz böle anlamadm nedendir çözemiyorumda