Milena17 Kafayı yicem artık bu sineklerden nefret ediyorum E her yer açık sürekli sinek var ne kullanıyorsunuz sıkıyorsunuz bebekli odada zarar vermeyen bebeklere neler kullanıyorsunuz.
Fasulye12 Milena17 prize takılan raid in cihazlarını kullanıyorum , çok da memnunum. Hatta bu gece takmayı unutmuşum , şuanda da sivrisinek avındayım 🤦🏻♀️ Stilex diye bir krem var , kızımı ısırdıysa da bu krem sayesinde kızarıklık çabuk geçiyor
Sevilumdu Milena17 Bence fesleğen alın.yatağın yakınına saksıda fesleğen koyarsanız sivrisinekleri doğal yoldan uzaklaştorırsınız.bebeğim 3 aylık olduğu için ben doğal ğrün olsa bile vücuduna bişey sıkmak istemiyorum en azından evdeyken..
benkosarim Milena17 Defans in sinek kovucu sunu aldım kendime sıkıyorum belediye ilaçlama yapıyor ama evin altında ağaçlık alan var geliyorlar yine
Melis1706 Milena17 dun eczaneden losyon aldim oradaki kadin bitkisel dedi defansin verdi aksam kollarina bacaklarina birde boyun ve ense tarafina sıktım 5 dk sonra kipkirmizi oldu hemen gittim yikadim 8,5 aylik bebegim benim kendide gordu kucuk losyonun arkadasinki yazilar o kadar minik ki 2 yasindan alti kullanamaz yaziyor nasil verebildi aklim almiyor @benkosarim
BaharPiraye8124 Bebek için incia nin losyonunu kullanıyorum bir de fişe takılan likit koruyuculardan.
Gamzeliff BaharPiraye8124 fişe takılan likit koruyucular ilaç ya acaba bir zararı olur mu canm bizde normalde kendimize kullaniyorduk ama bilemedm
AA201207 Fasulye12 merhaba, bahsettiğiniz krem sadece kızarıklık için mi kaşıntıya da faydası oluyor mu
Aselina58 Fasulye12 bende bu krem hiç işe yaramadı yaa aşırı kızarık şuan bacağı birde gelip gelip yanağını ısırıyor
benkosarim Melis1706 bebeğe sürmüyor um kendime suruyorum bebeğe lavanta yağını suyla inceltip kullanıyorum
YldzEfsun Milena17 bence en iyisi camlara sineklik taktırmak. Çok şükür benim evimde sivrisinek böcek derdi olmuyor. Dışarı çıktığımızda da ince tülbent ile örtüyorum genelde
Sinem01 sadekahve_bitter bizde de sineklik olduğu halde geçiyor sürgülü sinekligimiz arada boşluk var oyuzden
Gzdnr17 Milena17 raid prize takılan sinek ilacı her şeyim 😂😂 her yere götürüyorum Dışarıda da tamamen bitkisel sinek böcek kovucu kullanıyorum
Fasulye12 AA201207 hem kaşıntı hem de kızarıklık için. Kızımın 4 yerinden ısırmıştı vicdansız sivriler. Yaklaşık bir parmak boğumu kadar kızarıp şişmişti e tabi kaşınıyordu . 1 gün sonra arkadaşım söyledi ve inanamadım sabaha kızarıklıığı hafifledi , kaşınması geçmişti.
Merve Milena17 incia sıkıyorum düzenli aralıklarla. Bir de Bade Natural’in saf lavanta suyunu sıkıyorum. Sıcakta ferahlatıyor da kokusuna sinekte gelmiyor. Prize raid gece gündüz takıyorum. Bir diğer prize ultrasonik sinek kovucu takıyorum. Sivrisinek alerjisi olduğu için ekstra korumacıyım.
tatlibiranneo Aselina58 kesinlikle bu losyonu öneriyorum oğlum da sivrisinek alerjisi var ve bunu doktor yazmıştı ısırdığı yerleri sürüyorum bir sonraki gün izi bile kalmıyor kızarıklığı da tamamen gideriyor
Yigitefe_23 Aselina58 evet ben kullanıyorum çok memnunum çok doğal çocuk doktoru önermişti aldım e bebekte satılıyor
AA201207 Fasulye12 çok iyi teşekkür ederim benim kızım 2.5 yaşında kızarıklık olunca öyle korkuyor 😅 kaşıntı zaten ayrı huzursuzluk. İyi oldu öğrendiğim 🌸