LadyMarmelatte Bebeğim 28 haftayken doğdu. Düzeltilmiş 16 kron. 19.ayına girecek ama hala yürümüyor bu durumu yaşayan anneler var mı? Hastaneden rapor veriliyor mu dışarıda bir fizyoterapist veya çocuk gelişimi takibi için?
Srpapatya LadyMarmelatte benim kızımda 33 haftalık doğdu şu an 10 aylık olacak düzeltilmiş 7 aylık daha yeni oturmaya başladı emekleme falan yok hala benim doktorum iki ayda geçilebilir 6 ayda hicbisey için korkma zamanla herşey olur demişti bence tedirgin olmayın
Irmakmelegim LadyMarmelatte 33 haftalık doğduk 23 ay 11 günlük kızım şuan 16 aylıkken tutunup kalkti 17 aylikti yurudu 18 19.aya kdr zamanı var diyebilirim