Star52 BEBEKANNESI6060 ben yaşadım daha doğrusu adet kanamasının önü sandım meğer değilmiş. Koyu kahve lekelenme şeklindeydi ç. Taze kan değildi.
Patron1bebeginannesi BEBEKANNESI6060 kahverengimsiydi, ve regl olacakmisim gibi sancım vardı tek farkı o günlerde belim çok ağrıyordu hareket ederken hissedilir derecede
Nazendehanim BEBEKANNESI6060 1. Si beklenen adet günü iğne ucu kadar pembe Sinadetten on gün önce iki üç damla kahverengi leke Yine iğne ucu kadar pembe varla yok arası
Star52 BEBEKANNESI6060 evet kasık ağrısı da vardı hatta adet olacağım sanıyordum aynı onun hazırlığı gibiydi
bunemeselaa BEBEKANNESI6060 ben adet oluyorum sanmıştım belirtilerim olunca hatta erkenden needen oluyorum diye düşünmüştüm 2gün falan süren koyu bir lekelenmeydi.
tuanamoms_07 BEBEKANNESI6060 benim kahverengiydi. Ben tampon kullandığım için yerleşme kanaması olduğunu anlamadım regl oldum sandım hatta aaa neden böyle kahverengi falan olmuştum