RumeysaTuana yavrumm maşallah çok geçmiş olsun acilde serum aldığımız zaman bi bebişte görmüştüm
Bulaşıcıymış sordum nasıl oldu diye
Arkdaşı gelmiş bebeğin gözü enfeksiyonluymuş O bebeğin yanına yaklaştırmadım hiç ama annesine bulaşmış ki onun gözünde bişey yokmuş ona rağmen o yatan bebışe bulaşmış
Gözünde ki şişlik sürekli büyüyordu maalesef geçer diye doktora gitmemişler şişince korkup gelmişlr
Bizim serum bitip çıktığımızda o bebişi daha bırakmadılar odaya çıkarmışlardı 🥺
Bence ne olur ne olmaz sabah hemen gidin