Miray17 bende öyle sandım ama enfeksiyon çıktı bizim ki 🤦🏻♀️ Salgın varmış
Sizde damağını kontrol edin şişlik var mı benimkinde yoktu ama sadece kafası yanıyordu
Sürekli ılık su ile bez koyun eklem yerlerine daha da ateşi çıkmadan calpol verin ılık suya sokun eğer ki akşama kadar ateş düşmez 37,5b üstüne çıkarsa hemen doktora götürün ben düşer diye geciktirdim 1 gün 38,2 ile giriş yaptık antibiyotik aldık mecbur 🤦🏻♀️