Merhaba arkadaşlar bebeğim 5 aylık 1 ay önce doktora kontrole gittiğimizde doktor her emzirmeden sonra mutlaka mama ver kilosu çok iyi ama geçen aya oranla hiç almamış nerdeyse demişti, bende söylediği gibi yaptım fakat bebeğim memeyi tamamen bıraktı, süt sağmaya çalışıyorum ama 30-40 cc anca çıkıyor napıcsm bilmiyorum biraz daha emmesini cok istiyorum ama çıkan sütüm de cok az napcam bilmiyorum :(( yardımcı olabilecek var mı?