Bentuce25 al bendende o kadar şu saat oldu korkudan hiç bişey yapamıyorum teras katta oturuyorum binanın sağlamlığını bilmiyorum aman aman bi sağlamlık yok ama benim dairem kaçak kat sonradan yapılmış dubleksi bölmüşler evde parkeden tut klozete mutfak dolabına cam pencereye kadar hepsi 2.el çıkma alıp yaptırmış ev sahibi çok belli. Duvarım yok alçıpan bütün duvarlar bomboş ses geliyor alçı sesi karta tıklıyomuşsun gibi tavanımda aynı şekilde avize bile taşımıyor herkes şey diyoe işte sen terastasın allah korusun öyle bişey olsa senin kurtulma ihtimalin daha yüksek olur falan ama rabbim bilir Allahım kimsehe yaşatmasın bir tek evladımı düşünüyorum o korkuyla naparız panikle neler olur bilmiyorum rabbim korusun hepimizi inşallah