Merhabalar arkadaşlar kızım 2 yaş 1 aylık anne baba dışında birşey demiyor herşeyi aglayarak yaptırıyor aşırı hiperaktif bir dk yerinde durmuyor sürekli dışarıyı istiyor dışarda saatlerce oynuyor yinede bir dk oturmuyor sürekli masa sandalye biryere çıkıyor kendi kendine oynamıyor bir oyuncak 5 dk fazla dikkatini çekmiyor dogdu doğalı çok zor bi çoluk çocuk ama bu kadar hareketli olması normalmi bi arkadaşım pedegog çok aşırı hiperaktif çoçuklar için şurup öneride bulunuyormuş dedi bu duruma yaşayan varmı tavsiyede bunulunacak varmı lütfen yardım edin pskolojim bozuldu 😔😔