Tubagrsf gonu yok değilim de doktor öyle söylemişti kilo yerinde ne zaman uyanırsa kaldır diye ya da o uyuyor siz yatmadınız aradan iki saati geçtiyse yatarken emzirin yerine koyun rüya öğünü diyorlar uyumaya devam eder