Kuzeyiinannesi Kızlar bugün 23.günümdeyim ve 2 gündür gelmiyor sanırım bitti. Ben 40 gün sürüyor diye biliyordum 20 gün sürmesi çok erken değil mi? Abdest alsam mı bilemedim tekrardan geliyor mu böyle durumlarda?
Deniz001 Kuzeyiinannesi benim tam 1 ay oldu bende de bitiyormuş gibi oldu ama bitmiyor tekrardan geliyor
Yesillimon Kuzeyiinannesi Geçen tanıdığımız bir hocaya sordum kanamam 40 gün dolmadan bitti abdest alıp namaz kılabilir miyim diye sordum elbette kanama bitince abdest alıp ibadetlerini yapabilirsin dedi ama eğer tekrar gelirse ibadet yapamazsın dedi illa ki 40 gün beklemek şart değilmiş cnm
Yeniannis_ Kuzeyiinannesi bende de bi geldi bi gelmedi her gelmediğinde abdest aldım. Duştan sonra da geldi ama ben öyle yaptım acıkcası
Aslihn0707 Kuzeyiinannesi kişiden kişiye değişiyor canim o. Bende 22 gunlugum hiç öyle yoğun bir kanamam olmadı ama hala ara ara leke leke oluyor sen gene de biri gelir bir yere gidersin tedbirli git.