fzugurcan Bebeğim bugün birinci ay aşısını oldu. Asla gece ikiden önce gece uykusuna başlamazken bugün 21.30da gece uykusuna başladı. Uykusu bir anda düzene girmeye mi başladı yoksa aşıdan mı? Bunu yaşamış olan var mı?
kizimveoglum34 fzugurcan 1. ay değilde 2. ay aşılarımız uyku yapmıştı canım ama değişkenlik gösterebilir calpol verdiysen oda yapmıs olabilir