Merveio14 biz de verem aşısını yaptırdıktan sonra hemşire arada 1 ay olmalı demişti diye bekledik ve az kalsın da geç kalacaktık , son gün yaptırdık resmen rota aşısını. Doktorun dediğine göre aynı gün yapılabilirdi veya zaten 1 ay beklemeye gerek yoktu ama bilemiyorum , her doktor ayrı birşey söylüyor 🤷🏻♀️ Rotarix olacak sizin muhtemelen çünkü 1 er arayla yapılıyor ve 6 aya kadar tamamlanmış olması gerekiyor aşı dozlarının, rotateq 3 doz olduğu için yetişmez gibi bence.