Asyatugsem Ya arkadaşlar bu sezeryan sonrası sarkan göbek nasıl gidicek bu kilolar nasıl gidicek lütfen yardım edin ☹️☹️ Psikolojim bozuldu
Mucizeem Asyatugsem korse takıyorum hergün mutlaka. Ama ben doğumdan sonra hemen takmadım o yüzden biraz sıkıntı yaşıyorum.
EbruSelek53 Korse kullanıyorum 15 gün oldu sezaryen doğum yapalı korsen yoksa tülbentle sıkı sar bağla
nilveannesi Bence yapıyla alakalı sezeryandan 20 gün sonra direk eskisi gibi oldu karnım. Derim dahi sarkmadı.