Atlas_mom Anneler bebeğimin dogdugundan beri gözlerinde sulanma ve çapaklanma var antibiyotikli damla da kullandık göz masajı da yaptık hala geçmedi anne sütü damlatın dediler onu da yaptık olmadı bu durumu yaşayan anneler tavsiyeleriniz varmıdır
Pinkgold Atlas_mom pamuğu çaya batır ılık suyla pamukla sil o da iyi geliyor bizim doktorumuz öyle demişti
Yesillimon Atlas_mom Göz yaşı kanalı tıkanıklığı oğlumda da vardi damla masaj vs hepsini yaptık işe yaramadı en son doktora götürdügümüzde 1 yaşına kadar düzelmezse ufak bir operasyonla acicagiz dedi aynen de öyle oldu geçmedi 1 yaşından sonra operasyonla açıldı geçti çok şükür