Sual: 8 aylık bir kızım var. Ama desteksiz çok fazla oturamıyor ya da oturmuyor. Bu bir sorun mudur?
CEVAP
Doktor Feride Bilir’in cevabı: (Desteksiz oturma aslında 8 aya kadar normal sayılıyor. Bebeğiniz yere bırakıldığında yüzüstü ve sırtüstü dönebiliyor mu, oyuncakları rahatlıkla yakalayıp oynuyor ve elden ele geçirebiliyor mu? Eğer bunları yapabiliyorsa ve 1 ay içinde oturmaya başlarsa normal sınırlarda kabul edilebilir.