Coolcool Arkadaşlar iyi akşamlar bebegim 5 aylık salyası çok fazla dişi sürekli kaşınıyor eli sürekli agzında çok huysuz kullanıp memnun kaldığınız diş jeli yada dogal neler yaptınız paylaşabilirmisiniz doktor dentinox önerdi sizdende fikir almak istiyorum.
Mugurs Coolcool taze sogan verın dıs etkerını rahatlatır ve agrısını alır ana soganın beyaz kısmını verın yesıl kısmını kesın emerek yutmasın😊
Nlngucluel Coolcool karanfili iyice eziyorum zeytin yağı ile karıştırıp dolapta 1 gece bekletip kullanıyorum memnunum
AselG Coolcool karanfil yağı kullanın jeller den çok daha etkili ve zararsız bitkisel bebeğim 8 aylık gece onun sayesinde uyuyor çok zorlamadıkça diyebilirim 👍🏻
Ofiser Coolcool günde 1 kere masaj yapıyorum cnm parmağıma batırıp az az masaj yapıyorum çok ağrısı olursa iki kere yapıyorum
Mugurs MadCat evet eline verin kemirsin dursun cok rahatlatıyor agrısını alıyor deneyın 🥰gözleri yansada hosuna gıdecektır