Kızım bayramda ateşlendi 9 gündür antibiyotik kullanıyorduk 3 gündür yoktu ateş dün tekrar ateşlendi bugün de vücudunda bunlardan çıktı yüzünde de var. Doktora götürdüm antibiyotiği kes dedi vücuduna baktı önemli bir şey değil dedi şu ya da bu demedi. Neden olur bunlar bilgisi olan var mı?
