Yasemennn bebeğim emmek istemedi. 1 kere aldı bi heyecanlandım ama yok 😅
O kadar emzirmek için uğraştımki. Neler neler yaptım en son vazgeçtim dedim ben sağarak besleyeceğim. Günlük 2,5 - 3 lt düzenli su içtim. Birde günde 8 sağım yapıyodum. Sağımlardan birinide mutlaka gece 2-5 saatleri arasına ayarlıyodum( o saatlerde meme çalışırsa süt artıyo dedi emzirme danısmanı cidden arttı. Dışarda bile pompayla geziyodum mastit olmamak için 😅