kızım bayramda hasta oldu. antibiyotikle beraber grintuss doğal öksürük şurubu kullandık
şuan hasta değil ama ara ara gelen öksürüğü var
başka bi sebepten muayene olurken boğazında cok hafif kızarıklık var dedi ama öksürük şurubunu sormayı unuttum
pazar günü de tatile gidicez, eğer öksürük artarsa 12-13 gün olucak surubu bırakalı, tekrar kullanılabilir mi sizce?
ıhlamur falan içiremiyorum o yüzden doğal birşey yapamıyorum. 3 yaşında bu arada