busraterim Havalar çok sıcak ve evin içi 30 derece gösteriyor gece bile, kısa kollu atlet üstüne en ince olanlardan uyku tulumu giydirdim ben üstünü örtmemek için ama siz nasıl giydiriyorsunuz bebeklerinizi
Umutveannesi busraterim sıfır kollu zıbın üstüne şortlu tulum giydiriyorum en incesinden gece de üstünü örtmüyor terliyor
NehirinnAnnesii busraterim bizim evde suan 29 derece kisa kollu zibin altına sort giydirdim üstünude ortmuyorum örtünce sicaklayip uyaniyo direk
bunemeselaa busraterim klimayı açıyoruz salondan bizim odayı çok serinletmesede sıcaklığını baya alıyor sadece zıbınla yatıyo oğlumda
Kuzeymomss busraterim Çok sıcak ya öyleyken terlemiyor mu? Camlar açık oğlum sadece zıbın ile olmasına rağmen su gibi
Yamaninannesiiiiii busraterim uyku tulumu mu ben sadece zıbınla yatırıyorum ona rağmen su gibi terliyor uyuyamıyor hiç sıcaktan 🫠🥵
Kbrbisi28 Sadece zibin evim kısında cok sicak aslinda kıstanberi hep zibinliyiz ama su an resmen zibin bile fazla geliyor
Bebegimm1 busraterim 28 derece sadece bez le uyur camlarda açık oluyor sizinki çok geldi ev zaten sıcak üstünü ortmese bile üşümez yani
Kuzeymomss Bebegimm1 ay vallahi ben de zıbını çıkartmak istiyorum ama sabaha karşı az da olsa serin oluyor ondan korkuyorum
Ertugrulnannesiii busraterim biraz sıcaklar gibi sanki giydirdiginiz şekilde. Ben sadece zibinla yatırıyorum ve üstüne de ortmuyorum.
Bebegimm1 Kuzeymomss gece alarm kurup kalkın eğer serinlerse giydirirsinz ben öyle yapıyorm şuan bezle gece zıbını giydiriyrm camları kapatıyrm öyle yatıyrz üşümüyorda
Haffuse Evin tum camlari sonuna kadar acik, perde kimildamiyor😵Bura yaniyo🔥🔥🔥 0 kol zibin giydiriyorum, hatta az kaldi, birdaha uyanirsa sadece bezle yatiricam🥲