Huma_kus34 18 aylık benim kızım da iştahsız yani neredeyse sıfır yemekle kapatıyorduk günü. Ben Zühre ananın Kids macununu aldım bir tık farketti gibi ilk kutusu bitti hemen sipariş verdim bende. Onun dışında doktor önerisiyle, argivit, polivit, sipraktin denemiştik farklı dönemlerde bunlar bize yaramadı ama özellikle sipraktinden herkes çok memnun