ZeynepEceninAnnesii Kızlar kaçıncı ayda yaptırdınız ? Bi de direkt göz hastalıkları bölümüne mi randevu almak gerekiyor ?
Deletedmom277 ZeynepEceninAnnesii 3 aylıkken yaptırmıştım bir de 1 yaşında yaptırdım. Göz doktorundan randevu almıştım direk
morsevenfilolog ZeynepEceninAnnesii Kızım bugün 3 aylık oldu. Bu sabah hem aylık kontrolünü hem de ilk göz muayenesini yaptırdık.
ayazasaf ZeynepEceninAnnesii 1. Ayında 3. Ayında yaptırdık 1 yaşında tekrar gelirsiniz demişti doktorumuz
ZeynepEceninAnnesii Teşekkür ederim kızlar, bizde 3 buçuk aylık olduk bende kontrole götürcem inşallah 🌸