Son 3 4 aydır adetim düzensiz oluyor yaklaşık 10 gündür de stresli günler geçiriyorum 22 aylık kızım var emziriyorum dün hafif pembemsi kanama oldu afedersiniz peçeteyi silecek kadar regl oldum sandım geçen ay bu aralarda olmuştum ondan sonra hiç bi belirtim yok ilk gebeliğimde hatta hiç böyle bir şey yaşamadım bu şekilde başına gelen var mı ne zaman test yapmalıyım ? Şu an maddi manevi hiç hazır değilim çok stresliyim hayırlısı olsun tabiiki yine de