Deletedmom322 baharmasalismail ben dayanamadım bi doktor aldı iltihabı. Şu an iyiyim çok şükür, ama kıl duruyo. Ameliyat gerekiyor bebeğe bakacak kimse yok. O yüzden erteliyorum sürekli. Bakalım inşallah tekrarlamaz.