Ahh ahh okadar yorgun bitkin hissediyorum ki bu ara sizde de oluyordur mutlaka dönem döneö 20 aylık olcak bi oğlum var allaha çok şükür ama okadar cok bunalıyorum anlatamam oğluma tek basıma bakıyorm sabah kalkıyoruz kahvaltı vs. Snrasında bütün oyunlarını gruplara ayırdım lego, şekiller,kumda oynama suda oynama arabalarla oynama kitap ve yapboz yapma bisklet sürme saati park saati vs gibi bunları günlük hepsını uyguluyorum birlikde ama bunun dışına cıktığım an o alanından kıyamet kopuyor tuvalete bile gitsem kıyamet kopuyo ev işleri yemek ortalığı toplamak vs bunlarıda yapmam lazım bazen bağırıyorm farkında olmadan bugun komsum duymus sesimi ay dedi delirti seni galıba neden ağlıyor gene bi pişman oldum vicdan yaptım ama duş alıyorum hava cok sıcak ev 33.5 derece yanmışım regl dönemim öyle bi ağlıyorki duş alıyorum diye sadece kıyamet koptu nasıl baş ediyorsunuz cidden bazen psikolojik destek alsammı diyorum ama verilen ilaçlar insanı çok fazla sersem yapıyormus cocuma yetemem uyuyamam yani cnkü asla düzenli uykusu yok allah korusun brakamam öyle uyuyup napcam şuan uyuyor keske bağırmasaydım diye bin pişman oluyorum