[silindi] görüklede kısmi yerler güzeldir, alt sokaklara inmemek gerek… Bazı parklar bariz yasakli madde ticarethanesine dönmüş, bir kız yurdu karşısiydi hatta
… Ben universiteyi Uludağda okudum 4+1 🤭 üstüne formasyon aldim.bir sene… master doktora derken yıllardır o taraflardayim, öğlen yemegine küçük sanayiye daha sık gideriz hocalarla… Bazen durakta bile saçma sapan insanlar olabiliyor görüklede, koza caddesindeki evlerde aileler oturuyor diye biliyorum ama hiçbir yerine güvenmem goruklenin.
Altiparmakta kendinizi başka bir ülkede zannedebilirsiniz.
Emek, Korupark hariç inanılmaz karışık geliyor, geçit de aynı şekilde…
Yıldırımdan da haz etmem. Teleferikte Akçağlayan konutlarını beğeniyorum sadece ama genelde göç alan yerler olduğu için, Bursalı hariç herkes orada.
Ben mudanyada oturuyorum, mis gibi yer. Nezih, deniz kenarı, Suriyeli akını oluyor haftasonlari denize girmek için geliyorlar ama onun haricinde genel olarak yerel halk 👌🏻 evler merkeze oranla uygun. Dumlupınarla eş uzakliktadir belki merkeze… Belki daha yakındır kestiremiyorum şu an 😊