gizem75 Merhaba 34 gün önce sezaryen oldum genitalimi son 3 yıldır ağdayla aldırıyodum ama şuan dikişten dolayı korkuyorum sizler nasıl yaptınız bu temizliği merak ediyorum jilet vs vurmak pek istemiyorum nasıl yapabiliriz bilhisi olanlar yazabilir mi
Haribo42 gizem75 dikisin ustunu vs alma tabiki agdayla oralarda tuy varsa eldivenle al. ben herseyini eldivenle aliyorum cok seviyorum’bu sekilde almayi
_07cinarhsn gizem75 bende de aynı korku vardı korka korka yaptım alt kısmı normal di de dikis yeri felaket acıdı geri kalan dikis yerinde ki ufak tefekleri eldiven le aldım onda da acıdı ama mecbur
Aselim38 gizem75 yine agdaya devam ettim canım hiç bir sorun olmadı korkma. 40im çıktı koştum kuaföre 👍
Tunaninannesi Ağda enfeksiyon kaynağı olabilir bence bi müddet jiletle dikkatli bi şekilde temizleyebilirsin ben öyle yapmıştım. Dikişlerin tamamen iyileşince ağdaya dönersin olmadı
gizem75 yada dikiş ve çevresini jiletle temizleyip diğer kısımlar ağda olabilir 🤷🏻♀️ teşekkürler kızlar 😇
gizem75 @Hll20 kırkınızı bekliyosunuz bende öyle 35. gündeyiz bişeyi merak ediyorum dikişiniz şuan ne renk benimki ilk kontrolde 10-15 günde iltihaplı demişti dr daha donra da hiç gitmedim ilaç kullandım ama muayene olmadı dikişim biraz siyah gibi morarmış mı acaba bilmşyorum sizin ne renk
gizem75 @_07cinarhsn iyi cesaret etmişsin ben ağdaya da gitsem luan dikişime sürdüremem zaten şuanda bile hassas 35 gün oldu 🤷🏻♀️
_07cinarhsn gizem75 kız herkese sordum arkadaşıma kuzenime sordum acımaz benimki acımadı dediler bir yaptım bide küçük bölgeye sürdüm nolur nolmaz diye valla onda bile aklım çıktı
Ademefee gizem75 canım ben kuaförüm çok müşterime yaptım hiç sorun olmadı sadece o bölgeye az az sürüyorum ve daha dikkatli çekiyorum bende sezeryan doğum yaptım hatta dikisim çok alttaydı ona rağmen ben 1 ay sonra yaptım sikinti yasamadim