semma007 sen ne tavsiye edersin ben Melisa çayı içtim sütten geçer uykusu gelir diye olmadı , yoğurt yedirmeye başladım yine uykusu gelmiyor dışarı çıkartıyorum geziyoruz , rutin uyguluyorum yok anam yine bildiği saate geç yatiyir benle kalkıyor benle yatiyir hayatında yemin ederim gm8 de yattığını görmedim bir iki kez saat 9 da yatti oda yolculuktaydik tüm gün uyuması artık bünye dayanamadı da yattı asla 8-9 yatmaz doğduğundan beri böyle yeminle ne rutinler deniyorum bana mısın demiyor