Nurlanaaa Kizlar kizim cok qarip nefes aliyor.18 gunluk daha son 2 gundur boyle burnunu da temizliyoruz amma çok sık sık ve sesli nefes aliyor.Boyle olan varmi?
Beyza-6 Nurlanaaa laringomalızı olabilir benim kızım 7 aylık hala var doğuştan kıkırdakları tam gwlişmediğnden oluyor yaşına kadar geçer demişti soktor aZaldı çok şükür
Nurlanaaa tubasd Eved eved serum sıkıyorum once sonra aspire ediyorum cok agliyor tam yapamiyorum amma 2-3 saatden bir yapiyorum her defasinda cikiyor
Vina3 Beyza-6 size bu teşhisi kbb mi koydu acaba. Bıze o bu teşhisi koydu ama bugün çocuk dr u çok kızdı. Hemen iyi bir kbb uzmanı bul çocuğu tedavi ettir dedi. Çok üzüldüm
Linahilal Burun temizliğini nasıl yapıyorsunuz kızlar ya doktora sordum anlattı ama pek anlayamadım 44 günlük benim ki