Efulice pes etmek yok biraz sabırla her şey yoluna girecek inşallah. Süt artırmak için beyaz dut çayı yapıyorum, incir ve dere otu tüketiyorum. İnanın 10cc bile çıkaramadım süt daha bir hafta önce, şimdi düzeldi çok şükür. Beslenmenize dikkat etmeye çalışın. Bir de sürekli benim çocuğum emecek inanıyorum, sütüme ihtiyaç duymayana kadar emzireceğim vs gibi olumlu cümleler kurun 😊❤️