Merhaba arkadaslar. Benim küçük bir hisseli tapulu arsam vardı. Bir kadina sattim. Kadin hisseli tapu ve parsellinin belli olmadığını biliyordu alirken. Üstelik benim paramı eksik verdi. Simdide satış iptali davasi açacağını söylüyor. Snaki ben usulsüzlük yapmışım gibi dava açacağım diyor. Bilen biri varsa yazabilir mi boyle bisey yapabilir mi ben suclu muyum