Zmry66 Selam hayırlı akşamlar diliyorum güzel annelerim benim 20 lik dişim çıkıyor ve ağrımaya başladı hafif gömük şeklinde ve ve şuan çok ağrıyor ne yapmam gerek 20 lik dişi çıkan arkadaşlarım varmı bana yardımcı olursanız sevinirim
tansuozp Zmry66 saglik ocagina gidip antibiyotik yazdirabilirsiniz (agumentin ) 2 defa boyle gecistirdim simdilik ise yariyor
anorganikanneeee Zmry66 geçmiş olsun. Geçen hafta çektirdim bende. 5 dk bile sürmedi. Üst çenedeyse çekimi daha rahat oluyormuş
prensesko anorganikanneeee merhaba çekim sonrası ağrınız ne kadar sürdü acaba ben sağ alt dişi çektirdim dördüncü gündeyim ve hala ağrıyor 😔