Merhaba, bebeğim 7 aylık son günlerde kendimi çok halsiz hissediyordum her ne kadar yok canım değildir desem de eczaneden test aldım ve çift çizgi. Şu an hem çok şaşkınım hem mutluyum hem de çok korkuyorum. Kızıma en iyi şekilde bakıp büyütmeyi isterken tekrar hamilelik süreçleri vs. ne kadar zor olduğunu biliyorum ve iki bebeğe birden nasıl yeteceğimi bilmiyorum. Forumda daha önce aynı durumda olan birini okumuştum ve ben birine zor bakıyorum yazık işi çok zor demiştim şimdi ise kendi başımda aynı durum. Hayırlısı diyorum tabiki ama bu süreç için önerileriniz neler? Bir de çalışıyorum kızıma annem bakıyordu bakıcı bulana kadar ama şimdi ne olacak bilmiyorum